آینه ی وجود من...

آینه ای شده ام...آینه ای سرد وآرام...آینه ای عجیب وخاموش...

آدم ها می آیند وتصویر خودشان را از من می خواهند...در صورتم لبخند میزنند...اما تصویرشان درون من لبخندی ندارد...اشک میریزند...اما تصویرشان درون من تر نمی شود...

لابد درست جیوه اندود نشده ام...!

در من نوربازتاب نمی کند...این روزها نور از من عبور می کند...

نور درون ذراتم جاری می شود...اما نوری به پیکر تماشاچیانم بازتاب نمی کنم...

آینه ای شده ام...که دیگران واقعیت را درون من می بینند...اما حقیقت همیشه چیز دیگری است...

آینه ای که سخت ترین سنگها از شکست آن مایوسند...

گویی تمام عمر...فقط به تصویر تو وفادار مانده است...

آینه ای که نه در دیروزش...نه در امروزش...ونه در فرداهایش...جز تصویر تو را در ذهن شیشه ای خود...نمی یابد...



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت22:16---9 آبان 1392
زیبابود مرسی
پاسخ: خواهش میکنم!


ريحانه
ساعت21:47---8 آبان 1392
ما چاكريم!
پاسخ: :)))


ريحانه
ساعت21:37---8 آبان 1392
خخخخخخخخخخخخخخ

اوهوم…
پاسخ: هه هه! رفیق دیوونه ی خودمی خو! :)))


ريحانه
ساعت21:17---8 آبان 1392
عزيييييييييييييزم

آخ آخ آخ كدوم حقيقت تلخ?

اينو ميكي ك راحت انتقاد ميكنم?ميدوني جون هميشه هيجكس تو هيج زمينه اي ايرادامو نكفته هميشه سعي ميكنم من بكم هرجند كوجيك…

ولي اين دليل نميشه ك تو ضعيف باشيا?

اتفاقا من عاشق ديدكاه ها و نظراتو قلمتم.
پاسخ: نه خنگه...منظورم اون نیس! حالا حضوری حرف میزنیم! :)))


ريحانه
ساعت20:08---8 آبان 1392
مديون?مديون جي?تو به من?!!!

منظورت جيه?
پاسخ: بخاطر چیزایی که کمک کردی بفهمم...ممنونم...من همیشه از فهمیدن همچین حقیقت تلخ و سنگینی فراری بودم...اما بالاخره باهاش روبه رو شدم... :)


علی اص
ساعت16:24---2 آبان 1392
هه !



شکر
پاسخ: شکر... :)


ali as
ساعت0:41---2 آبان 1392
از دونفره بودن هوای پاییز دارین نهایت استفاده رو میکنید پس
پاسخ: بعععععله! :)))


ali as
ساعت0:51---30 مهر 1392
من اما بچه ی شهر امام رضا نیستم گم شدنم تو صحن عادی ه ؟

رواق امام خمینی رو دوس میدارم

داغمونو تازه کردی ینی چند ماهه دوس دارم بیام مشهد ... یروزم همینطوری رفتم بلیط بگیرم راه بیوفتم لامصب پیش فروش کرده بودن هیچی دیگ
پاسخ: آره خداییش عادی ه! منم که مشهدیم باز گاهی گم میشم! :) هعی...حرم...اکثرا آرامش و حال خوب گمشدمو اونجا پیدا میکنم...تو حرم... :)


bahar
ساعت14:31---29 مهر 1392
kheili ghashang bood... midooni yade chi oftadam axe ayna ro didam??? yade ayne jadooyi madar natani sefid barfi...
پاسخ: :)))))))!


ali as
ساعت0:26---29 مهر 1392
شکر ک خوبی



پست های این روزا ت نوشته های خودتن ؟ آخه نه نویسنده میزاری نه منبع
پاسخ: مرسی :) آره...اکثر پست هایی که منبع ندارن مال خودمن...


ali as
ساعت13:57---28 مهر 1392
من دقیقا چی رو بی جواب گذاشتم ؟



سوال ک نبود خو



در هر حال معذرت



آینه هم با تمام نماد هایی که براش میشمرن صادق نیس ...



تو په شدی تصویر یک عکس تا آینه
پاسخ: کلا گفتم! :دی مرسی... :) نمیدونم! شاید...! کلا این روزا زیاد نمیدونم چه مدلی ام! فقد میدونم حالم خوبه...! :دی


ریحانه
ساعت19:35---27 مهر 1392
اینجایی نگین؟



پاسخ: بعله...البته بودم...الان دیگه فکرکنم تو نباشی!!!
پاسخ: من به تو واقعا مدیونم! فهمیدن همچین حقیقت بزرگی چیز کمی نیس...ممنونم...


ریحانه
ساعت18:46---27 مهر 1392

پاسخ: :)


ریحانه
ساعت18:46---27 مهر 1392


ملیکا
ساعت14:47---27 مهر 1392
کامنتتو جواب دادم
پاسخ: آورین! :)


ملیکا
ساعت20:26---26 مهر 1392
چه قشنگ..
پاسخ: مرسی... :)


roshanak
ساعت18:26---26 مهر 1392
واااااااااای.....اونی که خودت می دونی رو تایید نکن!!!
پاسخ: باشه!!! :)))


roshanak
ساعت18:20---26 مهر 1392
چقدر خوب نوشتی!
پاسخ: مرسی... :) خوشحال شدم...


ارزو
ساعت16:55---26 مهر 1392
تو راست گفتی! من اصلا تو و حرفاتو نمی فهمم!
پاسخ: آره! خیلی کمن افرادی که واقعا می فهمن!


ali
ساعت13:45---26 مهر 1392
«اسلام علیک یا ابا صالح المهدی»



«با سلام »



دوست عزیز وبلاگ خوبی داری خوشم امد از وبلاگ خوبت



دوست عزیز به وبلاگ ماهم بیا نظر خود برای ما ارسال کن ممنون میشم بیایی



«ـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ»



دوست عزیز اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک انجام بدیم بهم خبر بده تا شما را لینک کنم>



ادرس وبلاگ :" « فقط از این قسمت وارد وبلاگ من شوید»



ادرس: http://ya.mahdi1214.loxblog.com/


پاسخ: اوهوم... میام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : جمعه 26 مهر 1392 | 13:24 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.